Subskrypcja

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymywać informacje z naszego serwisu.

 
Zasady

1. 6 posiłków pełno wartościowych dziennie.

2. Równe odstępy czasowe miedzy posiłkami 3 godz.

3. Przerwa miedzy posiłkiem nie może przekroczyć 5 godz.

4. Ostatni posiłek bez węglowodanów i może być przed samym snem.

5. Miedzy posiłkami nie dojadamy jeśli mamy ochotę na coś słodkiego to od razu po posiłku.

6. Raz w tygodniu na przykład w niedziele możemy pozwolić sobie na mały odbój i szaleństwo w jedzeniu.

7. Im bliżej wieczoru zmniejszamy spożycie węglowodanów.

8. W każdym posiłku powinno znajdować się odpowiednia ilość białka pochodzenia zwierzęcego.

9. Białko pochodzenia roślinnego jest nie pełno wartościowe zawiera mała ilość aminokwasów więc nie wliczamy je do diety.

10. Panie-tylko spożycie odpowiednia ilość białka w każdym posiłku sprawi że wasza skóra,włosy,paznokcie będą zdrowe i odżywione, nie żadne kremy, balsamy czy pobyty w klubach spa no i co najważniejsze spowolni procesy starzenia.

11. Panowie-wszystko to co opisane wyżej dla pań dotyczy też was i jedna najważniejsza pozytywna sprawa podwyższy poziom produkci testosteronu co zwiększy aktywność sexualną.

12. Każdy posiłek powinien być dobrze pogryziony zmielony przed połknieciem.

Aktualności

WEJŚCIE NA SIŁOWNIE OD TYŁU BUDYNKU OD SALI BOKSERSKIEJ PO SCHODKACH.
 

Zapraszamy na zajęcia!
Nasi utytułowani trenerzy zapraszają na indywidualne sesje treningowe.



Więcej informacji >>

 

 


45-566 Opole
ul. Jagiellonów 41

tel.: 502 229 370
e-mail: info@spartakus.opole.pl


 Realizacja: new4mat.com Sp. z o.o.
ADMINISTRACJA