Subskrypcja

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymywać informacje z naszego serwisu.

 
Dieta dla Pań

PRZYKŁADOWA DIETA DLA PAŃ SKŁADAJACA SIĘ Z 5 POSIŁKÓW ZAWIERAJĄCYCH ODPOWIEDNIĄ ILOŚĆ PEŁNOWARTOŚCIOWEGO BIAŁKA.

7.00- Płatki owsiane (musli) 50g,twaróg chudy 100g.

11.00- Pieczywo (ciemne,pełnoziarniste,chrupkie) 50g,polędwica drobiowa 50g, papryka,jabłko.

15.00- Ryż (dwa ziemniaki z wody) 50g, filet z kurczaka pokrojony w kostkę gotowany 2 min, surówka.

18.30- Ryba chuda (tuńczyk) 100g, pieczywo (ciemne,pełnoziarniste,chrupkie) 30g, warzywa.

22.00- Dwa jajka gotowane, łyżeczka majonezu, pomidor.

SMACZNEGO

Aktualności

WEJŚCIE NA SIŁOWNIE OD TYŁU BUDYNKU OD SALI BOKSERSKIEJ PO SCHODKACH.
 

Zapraszamy na zajęcia!
Nasi utytułowani trenerzy zapraszają na indywidualne sesje treningowe.



Więcej informacji >>

 

 


45-566 Opole
ul. Jagiellonów 41

tel.: 502 229 370
e-mail: info@spartakus.opole.pl


 Realizacja: new4mat.com Sp. z o.o.
ADMINISTRACJA